Czym jest marketing prawniczy?
Wszystkie firmy i przedsiębiorstwa niezależnie od tego, w jakiej branży działają, mają na celu generowanie zysków. Aby osiągać dochody, bardzo ważne jest zdobycie stałej siatki klientów. Pomagają w tym różnego rodzaju działania marketingowe. Na czym zatem polega marketing prawniczy?
Definicja marketingu prawniczego
Marketing prawniczy obejmuje wszystkie czynności, którymi dąży się do promocji firm działających w obrębie prawa – kancelarii prawniczych, agencji notarialnych, biur radców prawnych. Warto wspomnieć, że osoby odpowiedzialne za wykonywanie zadań marketingowych muszą przestrzegać ściśle określonych zasad. O jakich dokładnie regułach mowa?
Marketing prawniczy – co jest zabronione?
Gdy przedstawiciele zawodów prawniczych pragną wypromować swoją firmę na rynku, mogą stosować typowe zabiegi informacyjne: na stronie internetowej, czy w mediach społecznościowych wstawiać treści opisowe na temat działalności przedsiębiorstw, podkreślając duże doświadczenie pracowników i długość istnienia na rynku. Niedozwolone jest zaś porównywanie firmy do pozostałych podmiotów działających w branży prawniczej.